Zaproszenie do składania ofert na wsparcie komunikacji zewnętrznej Polskiego Towarzystwa Neurologicznego

1. Informacje o Polskim Towarzystwie Neurologicznym (PTN)
Polskie Towarzystwo Neurologiczne jest organizacją pozarządową, która od wielu lat angażuje się w rozwój i popularyzację wiedzy neurologicznej w Polsce. PTN zrzesza lekarzy specjalistów z dziedziny neurologii I lekarzy w trakcie specjalizacji z neurologii, promuje dobre praktyki w opiece nad pacjentami neurologicznymi, a także wspiera inicjatywy edukacyjne skierowane zarówno do środowiska medycznego, jak i do społeczeństwa oraz rozwój badań naukowych w zakresie neuroscience. Celem PTN jest podnoszenie świadomości w zakresie chorób neurologicznych, potrzeb pacjentów oraz rozwoju nowoczesnych standardów opieki medycznej.
PTN nie jest podmiotem komercyjnym.
Statut PTN : https://ptneuro.pl/statut-ptn
Facebook: https://www.facebook.com/profile.php?id=100063210729518
Twitter (X)
Polskie Towarzystwo Neurologiczne (@neurologiczne) w serwisie X
x.com
2. Cele komunikacji zewnętrznej PTN
A. Budowanie świadomości o specjalizacji neurologicznej – działania skierowane do studentów medycyny i młodych lekarzy mają na celu zwiększenie ich zainteresowania specjalizacją neurologiczną. Działania skierowane do ogółu społeczeństwa mają za zadanie zwiększenie świadomości o tym, jakiej pomocy można szukać u neurloga.
B. Edukacja społeczna w zakresie chorób neurologicznych – kampanie informacyjne mające na celu edukację społeczeństwa na temat chorób neurologicznych, profilaktyki, życia z chorobą oraz potrzeb pacjentów.
C. Działania informacyjne skierowane do decydentów – celem jest informowanie przedstawicieli administracji publicznej i instytucji o rzeczywistej sytuacji w polskiej neurologii i rekomendowanie zmian mających poprawić opiekę nad chorymi neurologicznie.
3. Zadanie do konkursu ofert
Prosimy o przygotowanie koncepcji komunikacyjnej, realizującej wskazane w pkt. 2 cele komunikacyjne.
Każda koncepcja powinna uwzględniać:
- Grupę docelową (charakterystyka, kluczowe potrzeby komunikacyjne),
- Proponowane kanały i narzędzia komunikacyjne (np. media społecznościowe, współpraca z organizacjami studenckimi lub pacjenckimi, webinary, treści wideo, artykuły),
- Przykładowe treści komunikacyjne/kreatywne (np. hasła, wstępne pomysły na treści),
- Propozycje mierników sukcesu kampanii (np. zasięg, zaangażowanie, liczba odbiorców).
4. Wymagania dotyczące oferty
Oferta powinna zawierać:
- Opis doświadczenia agencji – w tym przykłady wcześniejszych projektów realizowanych dla podmiotów z sektora medycznego, organizacji pozarządowych lub w obszarze zdrowia.
- Koszt współpracy – w tym propozycja rozliczenia (miesięczna lub za projekt) oraz orientacyjna kalkulacja kosztów obsługi w ujęciu rocznym.
- Rozwiązanie zadania konkursowego – propozycja wstępnej koncepcji komunikacji PTN.
5. Kryteria oceny ofert
Oferty będą oceniane na podstawie:
- Kreatywności i innowacyjności podejścia do zadania konkursowego.
- Doświadczenia w realizacji podobnych projektów, w szczególności w obszarze komunikacji medycznej i społecznej.
- Kalkulacji kosztów współpracy oraz jej zgodności z profilem organizacji non-profit PTN.
- Potencjalnego wpływu kampanii na realizację celów PTN, czyli skuteczność dotarcia do grupy docelowej i zaangażowanie odbiorców.
Termin składania ofert:
Prosimy o dostarczenie ofert wraz z rozwiązaniem zadania konkursowego do 31.12.2024 roku na adres Kliknij, aby zobaczyć adres email
Po uzyskaniu ofert PTN skontaktuje się z wybranymi podmiotami w celu pogłębionej rozmowy o propozycji lub podjęcia współpracy. PTN zastrzega, że skontaktuje się wyłącznie z wybranymi podmiotami.
Dziękujemy za zainteresowanie zapytaniem i gotowość do wsparcia Polskiego Towarzystwa Neurologicznego. Wierzymy, że wspólne działania pozwolą na osiągnięcie istotnych zmian w obszarze neurologii w Polsce i przyczynią się do podniesienia świadomości społecznej na temat tej specjalizacji oraz wyzwań, przed którymi stoją lekarze neurolodzy I ich pacjenci.