Opłata składki członkowskiej PTN
Szanowni Państwo,
uprzejmie informujemy, że możliwość dokonywania wpłat na konto przelewem tradycyjnym została już wyłączona.
Niezmiennie możliwa jest płatność za pomocą systemu Skarbnik [Instrukcja krok po kroku].
Podczas logowania do systemu należy się upewnić, że logują się Państwo na prawidłowe konto Medkey. Komunikat o treści „Użytkownik nie posiada konta Medkey lub deklaracji w danym towarzystwie”, który ewentualnie pojawi się po zalogowaniu, najczęściej świadczy o zalogowaniu się na błędne konto Medkey.
Jeśli nie pamiętają Państwo danych do swojego konta, można je odzyskać tu: https://medkey.pl/resetting/request
W razie trudności z zalogowaniem prosimy o bezpośredni kontakt z Sekretarzem technicznym ZG PTN, Panią Beatą Woltman, na adres e-mailowy: Kliknij, aby zobaczyć adres email